26 Mayıs 2011 Perşembe

1000 tane sen

İçime çekiyorum, zehirliyor beni varlığın…
Gözlerim yaşarıyor, soluksuz bir öksürük, boğuluyorum içinde…
1000tane sen görüyorum, hangisine koşmam gerektiğini bilmiyorum…
Seni yazarken ellerim titriyor, senle beni yazamıyorum, vucudum geriliyor…
Bu reaksiyonlar beni öldürmeye yetebilir, senden beni alı koyabilir…
Aklımı yitirebilirim seni sabaha kadar düşünürsem, kafa yapıyorsun bende…
Şimdi heyecandan geberiyorum, dinlediğim şarkıyla içtiğim şarapla uçuyorum âdete 1000tane sana…
Yine sana sarılıyorum, aynada sarıldığım boşluğu görür görmez, delirdiğimin hissine kapılıyorum…
Beni sen mi delirttin, ben neredeyim?
Kendimi bulamamak korkusundayım, kendimi iyileştiremeyeceğim kesin…
1000tane senle dans ediyorum, elimizde votkalarımız,
Üzerinde deri ceketin, içinde siyah tişörtün, altında dar kotun…
Dejavu yaşıyorum, sana sarılıyorum, seni öpüyorum,seni sevdiğimi söylüyorum…
Yüzünde hafif bir gülümseme beliriyorken, vodkanı beğenmiyorsun, sen enerji votka içmezsin…
Bara gidiyorum, garsona iki yavşak muhabbet açıyorum,garsonda sensin,votkanı değiştiriyorum…
Barda benimle dans ediyorsun, yanına geliyorum, ama hangi sana gitmeliyim 1000tanesin…
Hangi bana tokat atmalıyım,1000tane sen içinde 1000 taneyim….
Gözlerimi kapatıp yürüyorum, hangi sana gidersem ona votkasını uzatıyorum, gülümsüyorsun…
Kafam uyuşuk, sen uyuşuksun gözlerinde uyku var gözlerini öpüyorum…
El eleyiz sokaklarda yağmur, yağmurlar 1000 tane, sen 1000tane…
Ayaklarım ıslak saçların ıpıslak, kokunu yağmur ve rüzgâr iyice dağıtıyor etrafa burnumda kokun…
Sen bende bir tane değilsin, bin tane senlerle uğraşmak zorundayım hep…
Yorucu  ve bıktırıcısın….
Kendime geliyorum, bin tane senden bir tane yanımda uyuyor, sana bakıyorum ve horluyorsun…
                                                                                          27 mayıs 20111
                                                                                                                               

1 yorum:

  1. o anları dusundugumde yanımdayken bıle ozledıgımı sandıgım seyler gıbı,satırların kadar güzel koksa keske aŞk..

    YanıtlaSil