22 Eylül 2011 Perşembe

Ah kafam


Ah nasılda güzel kafa yaşıyorum...
kuşlar pembe,köpekler sarı,kadınlar kırmızı erkekler mavi
Herkes çırılçıplak özgürce
Gökyüzü yemyeşil,
Sokaklar 7 renk sanırım yağmurdan sonra açan gökkuşağı yeryüzüne düşmüş olmalı
Ah nasılda güsel kafa yaşıyorum...
Kanatlarım var herkesin bulutların üzerinden seyrediyorum...
Uçaklar benimle yarışıyor...
Pembe kuşlar rengimi kıskanıyorlar..
Ah nasılda güzel kafa yaşıyorum...
Afrodit dirilmiş güzelliğimi kıskançlıkla izliyor...
Zeus bana vuruluyor...
Ben yüz vermiyorum kahkahalar atıyorum...
Mecnun çirkin leylayı sevmiyor artık...
Ferhat dağları delmiyor dağ yok çünkü ovalık heryer...
Hasan sevdiği kız için kendini şelaleye atmıyor artık...
Ah öyle kafam güzelki...
Kendimi kaybetmekten korkup sonra bulamamaktan korkuyorum
Aynalar kırılır diye endişeleniyorum hep kendimi izliyorum...
Ah kafam öyle güzelki...
Devletin başına iyi bir siyasetçi geçmiş..
Kışlar hep yaz olmuş...
Dilenci zengin,mafya babaları fakir...
Ah be kafam çok güzel...
Okşan evlenmiş,Arda delikanlı olmuş...
Ah kafam öyle güzel ki...
Düşüp kalıyorum...
Hatırlamayamadığım bir sabaha uyanıyorum..

                             23.04.2011
                           kafam güzelken

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder