14 Temmuz 2011 Perşembe

Kim lan onlar..

Ünlülermiş,herkescikler tanırmış,tv kutularını süslerlermiş..
Sevgilileri varmış,zenginlermiş hergün içerlermiş o bar senin bu bar benim...
Bütün kadınlar emrine amadeymiş..Erkekler köle..
Neymiş efendim çok ciddilermiş,hepsini bir arada göremezmişim..
Böyle adamlarla çalışamazmışım,niye onlar özel insanlarmış..
Aman rezil ederim ben onları aman mahçup ederim ben seni..
Kim lan onlar..
Onlar ben gibi tanıyabilmişler mi?
Ben onlar gibilerini tanıyabileyim..

Neymiş lüks kapılar önlerine açılıyormuş,ha birde kırmızı halıları eksik..
Statüleride her yerde işlermiş,çeneleri kapanmayan,göt baş açan,kokuşmuş insanlar..
Ben kimim ki onlarla aynı masada oturayım,ben kimim ki iki çift sohbet edeyim
Kim lan onlar..
Onlar kendileri olabilmişler mi?
Kaderlerine boyun eğip bir yerlere gelebilmişler mi?
Kim lan onlar..
Bir tane ben etmeyen mal insanlar..Yazık..Senide kandırmışlar..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder