2 Eylül 2011 Cuma

Nefret


iğrenç vucudunun günahları kokuyor burnuma...
Bana yaklaşma iğrenir gibi bir yüz ifadesi takınırım sana.
Anlamsızca suratıma bakar gülümsersin.
Ben gözlerimi nefretle kısarım!

Bana dokunma,beni izleme,ben olmaya çalışma!

Beni hissetmene izin vermeyeceğim.
Bu sonsuza dek olucak benim tarafımdan sürdürülecek
Beni bulamayacak ellerin dokunamayacaksın,kanayacaksın
seninle dalga geçen bir şeytanım,masumluğumu yırtamaz kimse yüzümden...
Seninle oynarım...
Benim rollerim hiç bir senaryoda daha yazılmadı...
Seni hiç kimse okumadı sonu kötü birten roman gibi hayatın ve çürümüş beynin...
Seni hiç kimse izlemedi piyasaya girememiş kötü film gibisin...
Nefretim büyüdükçe içimde,senden bahsederken sesim titrer kalınlaşır...
Gözlerim kan çanağı ufak bir cocuk görse korkup kaçabilir...
Öfkem durdurulamaz...
Kinim sonsuz benimle ölene dek bende saklı...
Ben güçlüyüm sen ne olduğunu bilmeyen zavallı kötü yollara düşmüş fahişesin...

Sen kimsin peki?
Kadınmısın?
Erkekmisin?
Ben tanrı olsam seni yaratmazdım!

1 yorum: