30 Nisan 2011 Cumartesi

Sen

Sevgimden ağlarım,
Senin yokluğun battığında içimi susturur gözlerimi konuştururum...
Bilirim sen bende varsın,sende asla olmayan ben tek yaşarım...
Yalnızlığımın bana verdiği sıkkınlığı,senin hayalinle yalnızlaştırmaktan kurtarırım kendimi...
Ben düşüyorum,görmüyormusun...
Sesimi çıkarmıyorum,ağzımı kapatıyorum bilincimin gidiş gelişlerinde...
Tüm olası duygularımın silinişine sahit oluyorum,ben seninle değişiyorum...
Kırılıyor kalbimin son parçaları seninle...
Sen beni öldürüyorsun silahsız,bıçaksız...
Bugün baktığımda eşsiz bir insansın,yeniden aşkıma sarılıyorum...
Dün baktığımda lanet bir insandın,senden nefret ediyorum...
Ben sabredemediğim ve görmek istediğim geleceğimin senli günlerini görmek istiyorum...
Ama tahmin edemiyorum...Medyum değilim...
Küfür edeceğim sana yarın...
Yarınımda da başka adamsın...
Hangi seni sevebileceğimi bilmiyorum...
Sen ve senlerle başa çıkmak sinirlerime hakim olmamla gerçekleşebilir...
Ben bardağımın son damlasındayım...
Biliyormusun...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder